يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

نتایج زنده کاروان ایران در روز یازدهم

نتایج زنده کاروان ایران در روز یازدهم
بازی‌های آسیایی
کاروان در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی تاکنون صاحب یک برنز و یک نقره در کشتی فرنگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی، رقابت‌های کشتی فرنگی آغاز شد و کشتی‌گیران در اوزان مختلف به روی تشک رفتند.

در این روز دانیال سهرابی به مدال برنز رسید. امین کاویانی نژاد مدال نقره گرفت.

تیم ملی دختران کبدی نیز در این روز به دومین پیروزی خود دست یافت. دو کشتیگیر فرنگی ایران نیز راهی مرحله فینال شدند.

نتایج زنده کاروان ایران در یازدهمین روز بازی‌های آسیایی:

کشتی فرنگی:

دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره شمالی و در دومین مبارزه مقابل هانسو ریو از کره جنوبی به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. او در سومین مبارزه مقابل شرماخانبت، به روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه ۹ بر چهار از حریف خود پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند. او با شکست حریف چینی به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل آتابک عزیزبیک‌اف از قرقیزستان و در دومین مبارزه مقابل آنامامدُف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. او در در سومین مبارزه و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل سونیل کومار هندی با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل کیم هیون وو از کره‌ جنوبی و در دومین مبارزه نیز برابر دلشاد اومانگلدیف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در در سومین مبارزه مقابل لیو از چین پیروز شد. او در فینال مقابل کشتی‌گیر قرقیزستان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

میثم دلخانی در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف جیانندر از هند به برتری رسید. او در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آیدوس سلطان گالی، به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی پر افت و خیز با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

نتایج زنده کاروان در روز یازدهم بازی‌های آسیایی/ راهیابی کشتی‌گیران به دور نیمه‌نهایی

کبدی

تیم ملی کبدی زنان ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف بنگلادش رفت. دختران ایران بنگلادش را با نتیجه ۵۴ بر ۱۶ مغلوب خود کردند.

تیم ملی کبدی مردان ایران در سومین دیدار خود از مرحله گروهی بازی‌های آسیایی به مصاف کره جنوبی رفتند و با نتیجه ۶۴ بر ۲۲ به سود خود پایان دادند. تیم ملی ایران در مرحله گروهی با سه برد مقابل پاکستان، مالزی و کره جنوبی به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نتایج زنده کاروان در روز یازدهم بازی‌های آسیایی/ راهیابی کشتی‌گیران به دور نیمه‌نهایی

سنگنوردی

تیم سنگنوردی مردان ایران متشکل از رضا، میلاد و مهدی علیپور در دور مقدماتی تیمی سرعت با ۹ تیم دیگر رقابت کرد و در نهایت به دور یک‌چهارم نهایی راه یافت.

نتایج زنده کاروان در روز یازدهم بازی‌های آسیایی/ راهیابی کشتی‌گیران به دور نیمه‌نهایی

شیرجه

سید محمد مقدسی در تخته ۱۰ متر با دیگر شیرجه‌روها به رقابت پرداخت که در پایان ۶ راند مقدماتی ۲۵۰.۸۰ امتیاز کسب کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت.



تیروکمان

تیم میکس ریکرو ایران متشکل از مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم چین با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسید اما در نیمه نهایی با همین نتیجه مغلوب ژاپن شد و به دیدار رده‌بندی رفت. آنها در دیدار رده‌بندی مغلوب اندونزی شدند و مدال برنز را از دست دادند.



سوارکاری

مسعود مکاری نژاد و نغمه خانجانی نمایندگان سوارکاری ایران جواز حضور در مرحله انفرادی را کسب کردند. تیم ایران با ترکیب مسعود مکاری نژاد ، نغمه خانجانی و امید غریبی با مجموع زمان ۲۳۲.۰۶ و ۴۰ خطا در رده یازدهم و آخر ایستاد.



بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار رده‌بندی برای رتبه‌های پنجم تا هشتم بازی‌های آسیایی، مقابل کره‌جنوبی پیروز شد.



شطرنج

تیم ملی شطرنج ایران در مرحله پنجم رقابت‌های تیمی استاندارد بازی‌های آسیایی مقابل تیم ویتنام به تساوی ۲ بر ۲ رسید.



این خبر به‌روز می‌شود...

http://www.abai.ir/News/1/72035
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی