دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

جدیدترین ارزیابی وزارت علوم

جدیدترین ارزیابی وزارت علوم
رتبه الف نشریات علمی تربیت‌بدنی
بیش از ۵۰ درصد نشریات علمی رتبه الف کشور در حوزه علوم ورزشی به پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تعلق دارد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، دکتر حامد عباسی، سرپرست معاونت پژوهش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام نتایج جدیدترین ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سال ۱۴۰۱)، از مجموع ۶ عنوان نشریه فارسی‌زبان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، ۵ عنوان از نشریات شامل نشریات «مطالعات روان‌شناسی ورزشی»، «پژوهش در ورزش تربیتی»، «رفتار حرکتی»، «مطالعات مدیریت ورزشی» و «فیزیولوژی ورزشی» موفق به اخذ رتبه الف شدند.

وی افزود: نشریه «مطالعات طب ورزشی» نیز رتبه ب را کسب کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون نشریات وزارت عتف، سکان‌داری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با اختصاص بیش از ۵۰ درصد نشریات رتبه الف در حوزه علوم ورزشی مصداق مرجعیت علمی پژوهشگاه در حوزه علوم ورزشی است.

دکتر عباسی با بیان اینکه این موفقیت مرهون زحمات و تعهد ارکان نشریات پژوهشگاه است، اضافه کرد: این تلاش همسو با سیاست‌های وزارت عتف، هدف‌گذاری و سرمایه‌گذاری جدی در جهت نمایه‌سازی بین‌المللی نشریات پژوهشگاه صورت گرفته است.

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، علاقه‌‎مندان می‌توانند جهت ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مدیریت نشریات علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://journals.ssrc.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72044
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی