دو شنبه 10 ارديبهشت 1403
تاريخ:شانزدهم مهر 1402 ساعت 16:07
کد : 72047

سارا بهمنیار

سارا بهمنیار
برنزی شد
نماینده کومیته زنان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به عنوان آخرین ورزشکار ایرانی که در این بازی‌ها مسابقه داد، در مبارزه با حریف ژاپنی‌اش برای کسب مدال برنز با نتیجه شش بر پنج به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، بهمنیار صبح امروز کارش را با پیروزی برابر حریف مالزیایی آغاز کرد و سپس در مقابل مبارز کامبوجی زیر سه دقیقه مسابقه را برد و به نیمه‌نهایی رفت اما در آنجا برابر کاراته‌کای قزاقستانی متوقف شد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

کاراته ایران طی دو روز گذشته توسط سجاد گنج‌زاده (طلا) و فاطمه سعادتی (برنز) کسب مدال کرده بود.

در این وزن کاراته‌کای اماراتی به مدال طلا رسید و نماینده ازبکستان نقره‌ای شد.

سارا بهمنیار در پایان بازی رده‌بندی گفت: خوشحالم که در این بازی‌ها به مدال برنز رسیدم. البته هدف من مدال طلا بود ولی خدا را شکر که دست خالی نمی‌روم. امروز برابر حریف نامدار ژاپنی پیروز شدم و به مدال برنز رسیدم و این مدال را به مردم خوب کشورم تقدیم می‌کنم و سپاسگزارم که حمایت‌مان کردند.

پگاه زنگنه، مربی تیم ملی کاراته بانوان، درباره مدال برنز سارا بهمنیار گفت: آخرین مدال ایران را سارا کسب کرد. به زیبایی مسابقه داد و قرعه سنگینی داشت و در نهایت حریف رنکینگ‌دار ژاپنی را شکست داد. دختران کاراته‌کا آن چیزی که در هانگژو نشان دادند نبودند و بهتر از این هستند. ما بازی‌های تدارکاتی نداشتیم و اگر مسابقات تدارکاتی داشتیم گل سرسبد مدال‌ها برای ما بود. دو ماه قبل در مالزی یک طلا، یک نقره و دو برنز به دست آوردیم و نایب‌قهرمان شدیم. اما عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی در چنین مواقعی ضربه می‌زند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72047
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی