دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

فاطمه سعادتی

فاطمه سعادتی
به مدال برنز کاراته بازی‌های آسیایی رسید
کاراته‌کای وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان ایران به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی چین، فاطمه سعادتی‌، نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی به مصاف سانیستیارانی از اندونزی رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز بازی‌های آسیایی شد.

سعادتی پیش از این در مبارزه نخست برابر وونگ از ماکائو با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید اما در دومین مبارزه مقابل پینگ تسوئی از چین تایپه با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف خود به فینال، راهی گروه بازنده‌ها شد. وی در این مرحله برابر هوآنگ از ویتنام با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

مهدی خدابخشی، دیگر نماینده ایران در روز سوم رقابت‌های کاراته از دور مسابقات کنار رفت.

فرحناز ارباب: حق سعادتی فینال بود
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، فرحناز ارباب، سرمربی تیم ملی کاراته زنان پس از کسب مدال توسط فاطمه سعادتی گفت: مسابقات خیلی سخت بود، فاطمه جنگنده ظاهر شد و برای این مدال زحمت کشید؛ حقش فینال بود که متاسفانه نتوانست فینالیست شود. فاطمه شایستگی فینالیست شدن را داشت.

وی افزود: برنامه ما برای مدال برنز نبود و به دنبال مدال های خوش رنگ تری بودیم اما نشد. امیدوارم فردا سارا بهمنیار بهترین مدال را کسب کند.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره گلشادنژاد که امید زیادی به مدال او بود اما ناکام ماند، گفت: او بدشانسی آورد و در آخرین ثانیه ها شکست خورد وگرنه حقش مدال بود. خداراشکر فاطمه سعادتی امروز با مدال خود حق تیم را گرفت.

سعادتی: این مدال خیلی شیرین بود
فاطمه سعادتی، کاراته‌کای ایران پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: این مدال برای من خیلی شیرین است چون به قرعه سنگینی خوردده بودم و از اول با مدال آوران در یک سمت افتاده بودم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که توانستم مدال بگیرم. در بازی دومم یک اشتباه کوچک انجام دادم و نتوانستم به فینال بروم ولی باز هم خدا را شکر که به برنز رسیدم.

سعادتی در پایان گفت: امروز همه اعضای تیم حمایتم کردند که از آنها ممنونم. ما با هم همدل هستیم و دوست داریم سایر هم تیم‌هایمان مدال بگیرند.

http://www.abai.ir/News/1/72049
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی