دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی
وام ۳ میلیاردی هاکی از بی‌توجهی مسئولان!
مجمع سالیانه فدراسیون هاکی به ریاست محمد پولادگر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی امروز چهارشنبه ۲۶ تیر همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی به ریاست محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی و مهین فرهادی زاد نماینده کمیته ملی المپیک نیز حضور داشتند و روسای هیات های استانی فدراسیون هاکی نیز به صورت وبیناری در مجمع شرکت کردند.

بهرام قدیمی در مجمع گفت: آماده سازی استادیوم هاکی روی چمن یکی از اولویت‌های اصلی ما در آینده است.

وی یکی از مشکلات هاکی را نداشتن زمین چمن استاندارد خاص هاکی عنوان کرد و افزود: با وجود این که در دوره وزیر ورزش وقت درخواست نصب چمن استاندارد کرده بودیم اما متاسفانه هنوز این موضوع محقق نشده و ما در این زمینه برای آماده سازی ورزشکاران خود همچنان با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

عملکرد فعالیت سالیانه، گزارش حسابرسی و مالی فدراسیون هاکی در سال ۱۴۰۱ بررسی شد و تقویم ورزشی و بودجه سال ۱۴۰۲ نیز به تصویب رسید.

در این مجمع آیین‌نامه عضویت افتخاری اعضای هیات رئیسه توسط اعضای مجمع رای گیری و به تصویب رسید.

همچنین مصوب شد هزینه‌کرد مبلغ ۳ میلیارد تومان به صورت وام قرض الحسنه برای خرید یکسری تجهیزات هاکی و زیرساخت‌ها به اعضای هیات رییسه تفویض اختیار شود.

در ادامه محمد پولادگر گفت: با توجه به فعالیت ها و برنامه‌ریزی هایی که در دوره مدیریت فعلی انجام شده ثابت کردند که هاکی به ویژه در داخل سالن دارای پتانسیل خوبی است. آن چه که در این رشته اهمیت دارد هاکی روی چمن است که رشته المپیکی است. البته قدیمی نهایت تلاش خود را کرده تا هاکی روی چمن نیز توسعه پیدا کند.

وی اظهار کرد: با پتانسیل و ظرفیتی که هاکی روی چمن دارد قطعا در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت.

پولادگر همچنین با اشاره به حضور مربی خارجی در این رشته افزود: اتفاق خوبی است که به همت قدیمی این مساله تحقق پیدا کرد، امیدوارم با حضور این مربی خارجی شاهد توسعه و پیشرفت هاکی روی چمن باشیم.

وی با بیان این که اگر این رشته توسعه پیدا کند نگاه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در آینده به این رشته متفاوت خواهد بود، تصریح کرد: یکی از مشکلات این رشته همان طور که قدیمی گفت نبود زمین چمن استاندارد و خاص این رشته است که سعی خواهیم کرد با حمایت از این فدراسیون هر چه سریعتر زمین چمن استاندارد این رشته نصب شود.

در پایان یکی از قهرمانان رشته هاکی با انتقاد به این موضوع که مدال آوران و قهرمانان این رشته مورد توجه قرار نمی گیرند، خاطرنشان کرد: در بحث استخدام مدال آوران این رشته در ارگان های دولتی، هیچ گونه آیین نامه‌ای وجود ندارد و قهرمانان این رشته همانند سایر رشته ها دیده نمی‌شوند. همچنین در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان که با حضور رییس جمهور برگزار شد هیچ کدام از مدال آوران این رشته حضور نداشتند و متاسفانه کسی به هاکی توجهی نمی کند.

http://www.abai.ir/News/1/72058
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی