چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

پیش‌بینی کسب ۳۶ مدال

پیش‌بینی کسب ۳۶ مدال
توسط ۳۵ پارادوومیدانی‌کار
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی پیش‌بینی کسب ۳۵ مدال توسط ۳۶ ورزشکار معلول در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دارد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا درباره آخرین وضعیت دوومیدانی کاران برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین اظهار کرد: در این دوره ۳۶ ورزشکار معلول (۱۷ زن و ۱۹ مرد) با ۱۰ نفر کادر فنی (۴ مربی زن و ۶ مرد) عازم هانگژو چین می‌شوند و رقابت‌های دوومیدانی از یکم آبان آغاز می‌شود و تا ۶ آبان ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در هانگژو نیز امکان دارد دوومیدانی‌کاران برای شرکت در مسابقات با مشکل کلاس بندی مواجه شوند یا خیر؟ گفت: هیچ مشکلی از نظر کلاس بندی نداریم و اگر ورزشکاری قبلا کلاس بندی شده و دوره ۲ تا ۴ ساله آن به اتمام رسیده باشد در هانگژو قبل از شرکت در مسابقات بازنگری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی چه تعداد مدال در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دارید؟ تصریح کرد: با توجه به این که سیاست کمیته ملی پارالمپیک در این دوره اعزام کیفی است، با ۳۶ دوومیدانی کار معلول اعزامی به این بازی‌ها پیش‌بینی کسب ۳۵ مدال داریم که از این تعداد ۸ تا ۱۰ مدال طلا در بخش مران و ۲ تا ۴ طلا برای زنان پیش بینی شده است. همچنین حامد امیری، هاشمیه متقیان، امان الله پاپی، رشید مسجدی، یاسین خسروی، پرستو حبیبی، الناز دارابیان، علی اصغر جوانمردی، میلاد رمضانی و علیرضا زارع جزو ورزشکارانی هستند که امیدوار به رکوردشکنی آنها در بازی های آسیایی هستیم.

رضایی اضافه کرد: برای آماده سازی ورزشکاران بیست مرحله اردو برگزار کردیم و دوومیدانی‌کاران بیش از یکسال دور از خانواده در اردو بودند و سختی‌های زیادی را برای کسب مدال کشیده‌اند، امید زیادی داریم این دوره نتایج بهتر از دوره قبل باشد.

وی در پایان گفت: در دوره قبل بازی‌های آسیایی چون اعزام ورزشکاران بر مبنای سیاست کیفی‌گرایی نبود از ۶۱ ورزشکار اعزامی به جاکارتا ۱۹ نفر مدال نگرفتند اما این دوره چون سیاست کیفی‌گرایی است سعی کردیم با اعزام بهترین ورزشکاران شانس کسب مدال خود را افزایش دهیم و رکوردهای خوبی را به ثبت برسانیم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72061
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی