دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

قهرمانی آسیا

 قهرمانی آسیا
ناکامی تیم میکس تپانچه ایران

تیم‌ تپانچه میکس ایران از کسب مدال مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در دومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره جنوبی، رقابت تپانچه میکس برگزار شد و تیم الف ایران به مدال نرسید و تیم ب از صعود به فینال بازماند.

در پایان مرحله مقدماتی، تیم تپانچه میکس الف ایران با ترکیب هانیه رستمیان (۲۸۸ امتیاز) و سجاد پورحسینی (۲۸۸ امتیاز) در مجموع با ۵۷۶ امتیاز در رده هشتم ایستاد و تیم ب ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌الهی (۲۸۱ امتیاز) و امیر جوهری‌خو (۲۹۱ امتیاز) در مجموع با ۵۷۲ امتیاز دوازدهم شد.

با توجه به قوانین مسابقات مبنی بر حضور تنها یک تیم از هر کشور برای کسب مدال، تیم الف ایران راهی دیدار رده بندی شد. در دیدار رده‌بندی تیم ایران با نتیجه 16 بر 14 برابر ویتنام شکست خورد و از کسب مدال برنز باز ماند.

در پایان دور مقدماتی اسکیت و در پایان پنج راند، علی دوستی با 116 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و امیرمحمد دادگر با 109 امتیاز جایگاه سی و هفتم را به خود اختصاص داد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا از روز گذشته آغاز شد و تا ۱۰ آبان ماه در چانگ‌وون کره ‌جنوبی ادامه دارد. در این مسابقات سهمیه المپیک پاریس توزیع می‌شود.

تیراندازی ایران تاکنون توسط هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک شده است.

تیم میکس ایران با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال برنز را به دست آورده بود اما این مدال در قهرمانی آسیا تکرار نشد.

http://www.abai.ir/News/1/72066
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی