دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

ساره جوانمردی:

ساره جوانمردی:
مدال اصلی من فرزندم است

قهرمان پاراتیراندازی ایران که به همراه فرزند سه ماهه‌اش در بازیهای پاراآسیایی حضور دارد، گفت: مدال اصلی من نوزاد سه ماهه من است و خوشحالم در بازی های پاراآسیایی هم مدال نقره گرفتم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، ساره جوانمردی پس از کسب مدال نقره بازی های پاراآسیایی و انداختن آن بر گردن فرزند سه ماهه اش گفت: کسب این مدال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. من در دوره قبل بازی های پاراآسیایی دو مدال طلا کسب کردم اما امسال توانستم فقط یک نقره به دست آورم و خیلی خوشحالم چون فقط ۱۴ جلسه تمرین مرا به این مسابقه رساند و امیدی به کسب مدال نداشتم اما خدا به من کمک کرد به خاطر آوش پسرم دست پر برمی‌گردیم.

وی درخصوص لباس ویژه مراسم اهداء مدال فرزندش اظهار کرد: برای آوش لباس مزین به پرچم ایران سفارش دادیم و امیدوارم در آینده بتواند جای پدر و مادرش را بگیرد و یک قهرمان دوست داشتنی برای مردمش باشد.

قهرمان پارالمپیک همچنین با اشاره به شرایط ویژه مادر بودن و شرکت در بازی های پاراآسیایی خاطرنشان کرد: شرایط سخت بارداری و بعد از زایمان و نداشتن تمرین مرا منقلب کرده بود و نمی دانستم که در بازی های پاراآسیایی شرکت می‌کنم. تصمیم سختی بود، اما با اطمینان و کمک همسرم در مسابقات شرکت کردم، حتی اگر بدون مدال برمی گشتم.

جوانمردی مدال اصلی خود را فرزند سه ماهه اش دانست و ادامه داد: من مدال اصلی را در بغلم دارم اما خوشحالم که در بازی های پاراآسیایی هم صاحب مدال شدم و با مدال به ایران برمی گردم.

وی تاکید کرد: اگر آوش کنارم نبود اصلا در بازی های پاراآسیایی شرکت نمی‌کردم. دلیل حضور من در این بازیها فقط به خاطر حضور فرزندم است. سخت بود نوزاد سه ماهه را در مسیر سخت و طولانی آورد و شب بیداری برای نگه داشتن او داشت اما فکر می‌کنم به من انگیزه مضاعفی داد تا بتوانم همه چیز را هماهنگ کنم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72068
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی