دو شنبه 10 ارديبهشت 1403
تاريخ:دوازدهم آبان 1402 ساعت 13:50
کد : 72071

پرسپولیس احساس خطر کرده

 پرسپولیس احساس خطر کرده
یحیی و پرسپولیسی‌ها!

طغیان نکونام و استقلالی‌ها علیه یحیی و پرسپولیسی‌ها!
ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا ملی‌پوش شطرنج ایران در جایگاه چهاردهم جهان ایستاد. پرهام مقصودلو، مرد شماره یک شطرنج ایران، که در مسابقات گرند سوئیس شرکت کرده است، در دور هفتم این مسابقات توانست به پیروزی برسد و ریتینگ زنده خود را افزایش دهد. او که ماه گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داد اکنون با ریتینگ زنده ۲۷۳۵.۷ با ۱۹ پله صعود موفق شده در رده ۱۴ جهان بایستد. مقصودلوی ۲۲ ساله در ۱۳۹۶ بازی توانسته است به ۶۸۰ پیروزی، ۲۸۰ شکست و ۴۳۶ مساوی دست پیدا کند. او اردیبهشت سال جاری با ریتینگ ۲۷۳۴ در رده ۱۷ جهان قرار داشت که بالاترین ریتینگ این بازیکن بوده است.



لیونل مسی گلی را که ۱۲ سال پیش برابر رئال مادرید به ثمر رساند، هنوز فراموش نکرده است. او آن را بهترین گل دوران فوتبالش می‌داند. لیونل مسی در طول دوران فوتبالش با پیراهن بارسلونا، تیم ملی فوتبال آرژانتین، پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیامی گل‌های زیادی را به ثمر رسانده است. او بیش از ۸۰۰ گل وارد دروازه حریفان کرده است. این ستاره جهان فوتبال در پاسخ به پرسشی درباره بهترین گلی که به ثمر رسانده است، گفت: همواره گفته‌ام گل‌هایی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام جهانی به ثمر رساندم، برایم مهم‌ترین و بهترین بوده‌اند اما یک گل را همواره به خاطر می‌آورم و این به خاطر نوع زدن آن و اهمیت بسیار بالای آن است و آن گلی است که سال ۲۰۱۱ در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به ثمر رساندم.



در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه ۳ - ۲ در خانه مغلوب ملوان شد. رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ) با برگزاری دیدار آلومینیوم و ذوب‌آهن در اراک آغاز شد.

توقف شاگردان نکونام در قزوین

تیم فوتبال استقلال در خانه شمس آذر قزوین متوقف شد. تیم فوتبال استقلال برای حفظ صدرنشینی در جریان هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم شمس آذر قزوین رفت که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. استقلال در حالی پا به این رقابت گذاشت که برای برد به میدان آمده بود.

سرخ‌های فرصت‌نشناس!

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شدند. پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با توقف ۲ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و صنعت نفت آبادان هم با ۷ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت. پرسپولیس در شرایطی سه امتیاز مهم این دیدار را از دست داد که استقلال در این هفته متوقف شده و سپاهان باخته بود.

حسینی:

کاپیتان استقلال نسبت به اظهارات مدیران پرسپولیس واکنش نشان داد. سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال پس از تساوی ۲ بر ۲ امروز (پنجشنبه) این تیم مقابل شمس‌آذر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. شمس‌آذر یکی از تیم‌های خوب لیگ است. روی غفلت گل مساوی را خوردیم. امیدوارم در آینده جبران کنیم. او درباره تاثیر حواشی چند روز اخیر و اظهارات عوامل پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر در به هم خوردن تمرکز آبی‌پوشان گفت: به نظرم همیشه این حواشی از سمت پرسپولیس بوده است. هر وقت احساس خطر کردند، بیانیه دادند و هیات مدیره‌شان مصاحبه کرده است. دو سال پیش هم همینطور بود، وقتی اوضاع تیم‌مان خوب می‌شود، دوستان مصاحبه می‌کنند. به آنها ربطی ندارد که بخواهند راجع به سرمربی ما صحبت کنند. به نظرم باید سرشان به کار خودشان باشد.

مهرداد محمدی: کاری می‌کنند که صدایمان در بیاید

بازیکن تیم فوتبال استقلال امید دارد که به تیم ملی دعوت شود. تیم فوتبال استقلال برای حفظ صدرنشینی در جریان هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم شمس آذر قزوین رفت که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. استقلال در حالی پا به این رقابت گذاشت که برای برد به میدان آمده بود. مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از این رقابت گفت: کلاً اخلاقم این نیست که در مورد داوری صحبت کنم اما چند هفته است که به روی من پنالتی می‌شود اما داور آن را ندیده می‌گیرد. در نیمه اول این رقابت و یا بازی با مس رفسنجان پنالتی روی من گرفته نشد. یک کاری می‌کنند که صدای ما در بیاید. من دارم در مورد خودم صحبت می‌کنم. ۴ هفته روی من ۴ پنالتی ۱۰۰ درصد اتفاق افتاده که داور آن را ندیده است.

رضاوند: کاهش قرارداد ما تحت فشار زشت و غیر حرفه‌ای است

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه تحت فشار بخواهند قرارداد آنها را کم کنند، زشت و غیرحرفه‌ای است، گفت: از ابتدا راضی بودم قراردادم را کم کنند اما دیگر راضی نیستم. آرش رضاوند پس از تساوی دو بر دو استقلال برابر تیم فوتبال شمس آذر قزوین اظهار کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم و امیدواریم در بازی بعدی نتیجه بگیریم.

حمله چشمی به پرسپولیسی‌ها

بازیکن تیم استقلال گفت: پرسپولیس هر زمان تحت فشار قرار می‌گیرد راجع به استقلال صحبت می‌کند اما این حربه‌ها نخ نما شده است. روزبه چشمی پس از تساوی استقلال برابر شمس آذر که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید، بیان کرد: به بازیکنان و هواداران خسته نباشید می‌گویم ما باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. گل دوم که خوردیم اتفاقی بود و دو امتیاز مهم را از دست دادیم. باید بازی‌های دیگر جبران کنیم و این سه امتیاز خیلی به دردمان می‌خورد. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم هفته‌های آینده جبران کنیم.

نکونام: گل‌محمدی خودش «بیخودی» است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید تیمش موقعیت‌های گل زیادی را مقابل شمس‌آذر قزوین از دست داده است. جواد نکونام پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین، اظهار کرد: مسابقه را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی را بعد از گل از دست دادیم. روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و به گل برسیم و اختلاف را زیاد کنیم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما در نیمه اول موقعیت‌هایی را از دست داد، اواخر نیمه اول کار را برای خود سخت کردیم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72071
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی