يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

هزینه ۸۸ هزار یورویی

هزینه ۸۸ هزار یورویی
بانوی سوارکار ایران در هانگژو
بانوی ملی‌پوش سوارکاری ایران با انتقاد از فدراسیون سوارکاری، گفت: قرار بود ۳۰ هزار یورو هزینه رفت و آمد اسب به بازی‌های آسیایی هانگژو را پرداخت کنند اما متاسفانه تاکنون به وعده شفاهی خود عمل نکردند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا در مورد حضورش در بازی‌های آسیایی هانگژو و شرایطی که پیش از اعزام و پس از بازی‌ها با آن مواجه بودیم، اظهار کرد: بنده حدود ۵.۵ ماه قبل از بازی‌های آسیایی با اسبم در اردوی اروپای غربی حضور داشتم و در چند مسابقه شرکت کردم و تمام هزینه‌های مربوطه را که معادل ۶۰ هزار یورو بود از جیبم پرداختم.

وی ادامه داد: اردوهای مربوطه از طرف فدراسیون سوارکاری نبود و تمامی اقدامات لازم را خودم انجام دادم و همه هزینه‌ها را به صورت شخصی پرداخت کردم. دو سوارکار دیگر ایران نیز شامل مسعود مکاری نژاد ۱.۵ ماه قبل از بازی‌های آسیایی در اروپا اردو زد و امید غریبی نیز قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو در هیچ مسابقه‌ای در اروپا شرکت نکرد و در دبی حدود ۵ ماه قبل از بازی‌ها با اسب خود تمرین و در مسابقات شرکت کرد.

ملی‌پوش سوارکاری ایران در مورد نتایج تیمی سوارکاری ایران در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: مسابقات تیمی طی دو روز برگزار شد که مسابقات در هر روز به صورت دو راند بود؛ روز اول سوارکاران هر تیم یک راند می‌پریدند و دو ساعت بعد در راند دیگر شرکت می‌کردند و نتایج جمع‌بندی شده و به صورت نتایج تیمی اعلام می‌شد و هر تیمی که بدون خطا بود به راند سوم صعود می‌کرد.

خانجانی ادامه داد: اکثر تیم‌های حاضر در مسابقات به جز ایران، چین و یک کشور دیگر با چهار سوارکار در بخش تیمی حضور پیدا کرده بودند و باید بدانیم که نتایج سه سوارکار برتر آن‌ها محسوب می‌شد که این یک فرصت برای تیم‌های مربوطه بود اما متاسفانه با توجه به این‌که ما با سه سوارکار در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کرده بودیم از چنین شانسی برخوردار نبودیم.
 

http://www.abai.ir/News/1/72083
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی