پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403

راکینگ

راکینگ
ورزشی که شما را از رفتن به باشگاه بی‌نیاز می‌کند
راکینگ یا حمل کردن چیزی دارای وزن طی مسافتی می‌تواند به شما کمک کند با افزایش سن چربی بسوزانید، عضله بسازید و قوی بمانید و نیازی به باشگاه نداشته باشید.

راکینگ، یک تمرین عالی برای آمادگی جسمانی و طول عمر است و به گفته فرد فعال در زمینه آمادگی جسمانی، حمل کردن یک وسیله، رفتار کلیدی انسان در طول تاریخ بوده است و برای عضله‌سازی، چربی‌سوزی، بهبود سلامت قلب و پیشگیری از آسیب، آن را امتحان کنید.

راکینگ، یکی از جذابترین گرایش‌های آمادگی جسمانی است که نیازی به باشگاه یا تجهیزات شیک ندارد و به‌طور تقریبی هر کسی چه مادربزرگ ۷۰ ساله یا یک ورزشکار جوان ۲۱ ساله می‌تواند آن را برای قوی‌تر شدن و عمر طولانی‌تر امتحان کند.

مایکل ایستر، روزنامه‌نگار در زمینه آمادگی جسمانی و نویسنده کتاب پرفروش «مغز کمیابی» گفت: راکینگ یا حمل وزن در مسافت، تمرینی بدنی است که برای کمک به زنده ماندن ما طراحی شده است. این تمرین می‌تواند آمادگی قلبی عروقی را بهبود بخشد، عضلات و استخوان‌های ما را بادوام‌تر کند و برای کمک به انجام وظایف روزانه، قدرت مرکزی و پشت را تقویت کند اما این روزها، ابزارها، فناوری و روال‌های در حال تغییر ما باعث شده که بسیاری از ما به‌ندرت نیاز داشته باشیم که وسایلی را بیش از چند متر از ماشین خود تا خانه‌های خود حمل کنیم.

وی ابراز کرد: ما به نوعی، انجام کارهای روزمره خود را مهندسی کرده‌ایم. من فکر می‌کنم انجام آن کارها برای انسان‌ها بسیار مهم است و ما کمتر و کمتر آن را انجام می‌دهیم. در حال حاضر، راکینگ به حمل وزن برای آمادگی جسمانی اشاره دارد، بنابراین به‌طور کامل مشابه حمل کوله‌پشتی نیست اما می‌توانید وزنی که حمل می‌کنید، نحوه حمل آن، سرعت و مسافتی را که طی می‌کنید تنظیم کنید که باعث می‌شود حمل کردن برای هر کسی صرف نظر از سن یا سطح آمادگی جسمانی، تمرینی قابل دسترس باشد.
 

http://www.abai.ir/News/1/72102
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی