دو شنبه 10 ارديبهشت 1403

ترای‌اتلون ۸ ماه بدون رییس

ترای‌اتلون ۸ ماه بدون رییس
اعزام یک ورزشکار زن به قهرمانی آسیا پس از ۵ سال
فدراسیون ترای اتلون ۸ ماه است که رییس ندارد و به گفته سرپرست فدراسیون قرار است ثبت نام از کاندیداها به زودی آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، فدراسیون ترای‌اتلون (ورزشهای سه‌گانه) ۸ ماه است که رییس ندارد. مهلت ریاست چهار ساله مهدی گودرزی در این فدراسیون ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید و وزارت ورزش ۲۷ فروردین سال جاری احمد نامنی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

در همین رابطه سرپرست این فدراسیون می‌گوید قرار است ثبت نام از کاندیداها به زودی آغاز شود. احمد نامنی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: هنوز ثبت‌نام از کاندیداها آغاز نشده است اما قرار است که به زودی ثبت نام را آغاز کنیم.

وی در خصوص برگزاری انتخاب کمیسیون‌ ورزشکاران، مربیان و داوران گفت: هنوز انتخابات کمیسیون‌ ها هم انجام نشده است. برای برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها دوبار آگهی کردیم اما به حد نصاب نرسید. ما هم به وزارت ورزش نامه زدیم تا تعیین تکلیف شود و اکنون منتظر پاسخ و تعیین تکلیف هستیم.

سرپرست فدراسیون ترای‌اتلون در خصوص شرایط هیات‌های استانی گفت: در این خصوص هم مشکلی نیست. استان‌هایی که باید انتخاباتش برگزار شده و برای سایر هیات‌ها هم سرپرست گذاشته‌ایم.

نامنی در ادامه در خصوص اعزام دو ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات دوگانه قهرمانی آسیا قرار است در فیلیپین برگزار شود. یک ورزشکار خانم و یک آقا را به این مسابقات اعزام کرده‌ایم. اعزام یک ورزشکار زن به مسابقات برون‌مرزی بعد از ۵ سال انجام شده است و امیدواریم که نمایندگان ایران بتوانند در این مسابقات مقام بگیرند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72111
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی