شنبه 8 ارديبهشت 1403

تیم والیبال دختران هوران یزد؛

تیم والیبال دختران هوران یزد؛
تیمی که می‌تواند شگفتی‌ساز باشد اما با حمایت
تیم والیبال زنان هوران یزد شروع دل‌پذیری در فصل جدید لیگ برتر والیبال زنان داشته و کسب پیروزی در مقابل دو تیم قدرتمند و با سابقه‎ی ذوب‌آهن و پیکان، توجهات را به خود معطوف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا بیست و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان کشور با حضور هفت تیم هوران یزد، مهرسان، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان، و سایپای تهران در حال پیگیری است.

مرحله مقدماتی این دوره از لیگ به صورت گروهی در دو مرحله رفت و برگشت برگزار می‌شود و در نهایت چهار تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

شاگردان «عالیه فتوحی» در لیگ بیست و سوم، سومین حضور خود در لیگ برتر را با تغییر نام به «هوران یزد» تجربه می‌کنند.

دختران هوران یزد در هفته اول لیگ با شکست تیم ذوب آهن اصفهان که با شش قهرمانی، هفت نائب قهرمانی و کسب شش مدال برنز در مجموع ۲۲ دوره‌ی لیگ، عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر زنان ایران را به همراه خوب به یدک می‌کشد، شروع دلپذیری در فصل جدید لیگ را تجربه کردند.

سرو قامتان هوران همچنین در هفته دوم لیگ طی یک بازی خارج از خانه، با شکست تیم پیکان که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ و سال ۱۳۹۶ را در کارنامه خود دارد، توجه اهالی دنیای توپ و تور را به خود معطوف کردند.
 

http://www.abai.ir/News/1/72119
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی