شنبه 8 ارديبهشت 1403

پارالمپیک پاریس

 پارالمپیک پاریس
اعزام تنها دوومیدانی و جودوی نابینایان
رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام تنها ۲ رشته ورزشی جودو و دوومیدانی به پارالمپیک پاریس خبر داد.

محمدرضا مظلومی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره علت عدم اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک پاریس با وجود کسب سهمیه، اظهار کرد: در این زمینه کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گیرنده است نه فدراسیون. هفته پیش طی جلسه ای که با معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک داشتم در ارزیابی هایی که انجام داده بودند به من اعلام کردند که تیم ملی گلبال مردان با وجود کسب سهمیه به پارالمپیک پاریس اعزام نمی شود. البته من به آن ها گفتم که این مساله باید به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام شود.

وی با اشاره به اعزام تنها دو رشته ورزشی نابینایان و کم بینایان به پارالمپیک پاریس، گفت: در رشته جودو میثم بنی طبا، موسی غلامی و وحید نوری و در دوومیدانی، مهدی اولاد، امیرحسین علیپور، علی پیروج، سجاد نیک پرست، هاجر صفرزاده، سامان پاکباز و امیر خسروانی جزو کسانی هستند که در اولویت اعزام به پارالمپیک پاریس قرار دارند، البته اعزام این ورزشکاران از سوی کمیته ملی پارالمپیک در صورتی تایید نهایی می‌شود که از نظر رکوردی دچار افت نشوند.

مظلومی همچنین درباره آخرین وضعیت وحید جدی برای شرکت در اردوها و مسابقات اظهار کرد: وی تا زمانی که حکم قطعی او صادر نشود از شرکت در اردوها و مسابقات محروم است. حال این که مدت زمان محرومیت او چند سال باشد مشخص نیست و منتظر اعلام حکم نهایی او هستیم.

وی در پایان درباره وضعیت اردوهای دو رشته اعزامی به پارالمپیک پاریس تصریح کرد: ورزشکاران هر دو رشته تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کنند تا زمانی که اردوهای متمرکز آن ها برگزار شود، در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

http://www.abai.ir/News/1/72129
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی