شنبه 8 ارديبهشت 1403

ترک اردوی تیم ملی

ترک اردوی تیم ملی
به دلیل پایین بودن مبلغ قرارداد
مربی تیم ملی پاراکانو گفت: از زمانی که اولین اردوی آماده سازی پاراکانو برای پارالمپیک پاریس آغاز شده اردو را ترک کردم و کسی تماسی با من نداشته که با این شرایط به همکاری خود با تیم پاراکانو ادامه می‌دهم یا خیر؟

محسن میلاد به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره علت غیبتش از اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: همکاری من با تیم پاراکانو تا پایان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بود و برای این همکاری از کمیته ملی پارالمپیک تنها کمک هزینه دریافت می‌کردم و قرارداد مشخصی نداشتم. برای آماده سازی این تیم تا بازی‌های پارالمپیک پاریس به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کردم که مبلغ قراردادم پایین است و امکان همکاری با این شرایط وجود ندارد.

وی گفت: از زمانی که اولین اردوی آماده سازی پاراکانو برای پارالمپیک پاریس آغاز شده اردو را ترک کردم و کسی تماسی با من نداشته که با این شرایط به همکاری خود با تیم پاراکانو ادامه می‌دهم یا خیر؟

مربی تیم ملی پاراکانو در پاسخ به این پرسش که آیا با کمیته ملی پارالمپیک در خصوص قراردادتان صحبتی داشتید یا خیر؟ افزود: با معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک صحبت کردم و به آن ها گفتم که اگر قرار است برای آماده سازی تیم جهت شرکت در پارالمپیک پاریس فقط کمک هزینه دریافت کنم امکان همکاری وجود ندارد و آن ها نیز تا به امروز پاسخی به من نداده اند که با شرایط جدید امکان همکاری با من دارند یا خیر؟

میلاد همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌های خود را نیز به کمیته ملی پارالمپیک برای آماده سازی جهت شرکت در پارالمپیک پاریس ارائه دادید یا خیر؟ گفت: من برنامه را نوشتم اما چون کسی از کمیته ملی پارالمپیک درخواست برنامه نکرده، برنامه‌های خود را به کمیته ارائه نکردم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت عدم حضور در اردوی آماده سازی، وضعیت ملی پوشان پاراکانو چگونه خواهد شد؟ تصریح کرد: این مسأله بستگی به سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد و آن ها تصمیم گیرنده هستند نه من مربی.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72142
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی