يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

دیدار اسکی‌بازان اعزامی

دیدار اسکی‌بازان اعزامی
با دبیر کل کمیته ملی المپیک
اعضای تیم ملی اسکی جوانان پیش از اعزام به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان با دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، اعضای تیم ملی اسکی جوانان ایران به همراه مسئولان فدراسیون و کادر فنی پیش از اعزام به چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی جوانان با حضور در کمیته ملی المپیک با مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی، مشاور رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

در این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک با آرزوی موفقیت برای نمایندگان ایران گفت: انتظار مدال یا نتایج عالی نداریم. به هر حال توان اسکی و شرایط امکاناتی و حتی وضعیت طبیعی شاید فعلا این شرایط را برای اسکی ما مهیا نکند ولی انتظار داریم در ابتدای امر نمایندگان شایسته‌ای برای میهن عزیز باشید و بهتر از دوره قبل نتیجه بگیرید تا در آینده‌ای نزدیک توسط آیندگان این رشته شاهد رشد و افزایش رنکینگ و سپس حتی شانس مدال برای نمایندگان عزیزمان باشیم.

او خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک بر حسب وظیفه ذاتی خود حمایت همه‌جانبه‌ای از ورزش قهرمانی بخصوص اعزام‌های مهم دارد و ما هم به‌رغم افزایش بودجه در کمیته طی یک سال اخیر به هر حال محدودیت‌هایی هم داریم ولی در چنین مواقعی با تمام توان از ورزشکاران، مربیان و مسئولان حمایت می‌کنیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با قدردانی از مسئولان فدراسیون اسکی گفت: از رئیس فدراسیون قدردانی می‌کنم؛ چرا که شاهد بودم چگونه تمام تلاششان اعزام یک تیم خوب به این بازی‌ها بود. از کادر فنی که زحمت آماده‌سازی شما را برای حضور در این مسابقات را کشید هم قدردانی می‌کنم و برای شما چهره های جوان و باانگیزه و باصلابت که تمرین‌های سختی را پشت سر گذاشتید تا راهی بازی‌های المپیک زمستانی شوید آرزوی موفقیت دارم.

سپس سیدنصرالله سجادی، مشاور رئیس کمیته ملی المپیک، با آرزوی موفقیت برای تیم ملی اسکی جوانان در آوردگاه المپیک گفت: میدان المپیک برای هر رشته‌ای سخت است؛ بخصوص برای اسکی‌بازان جوان ایران، ولی شما با ایمان کامل و تمام توان به مصاف رقبا بروید و خوشحالم که چهره‌های جوانی مثل شما با چنین روحیه و انگیزه‌ای راهی این آوردگاه می‌شوند.

در ادامه عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی، گزارش کاملی را درباره آماده‌سازی تیم ملی پنج نفره اعزامی ایران به این بازی‌ها و کمپ تمرینی اتریش که با کمک سولیداریتی انجام شد و تامین تجهیزات اسکی ارائه کرد و با قدردانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد همچنان کمیته ملی المپیک حامی اسکی باشد.

در ادامه کادر فنی تیم ملی دختران و پسران نیز توضیحاتی را ارائه و دغدغه‌های خود را اعلام کردند که دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب که با تمام توان در کنار اسکی خواهد بود برای نفرات اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی اسکی جوانان ایران با پنج نماینده در دو بخش آلپاین و صحرانوردی در چهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی گانگ وون کره جنوبی شرکت می‌کند و صبح فردا راهی شرق آسیا می‌شود. این تیم به دلیل حضور در کمپ تمرینی زودتر راهی این بازی‌ها می‌شود.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72146
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی