يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اندونزی

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اندونزی
نکونام ۱۸ و نوروزیان ۲۱ شدند
هر سه تیرانداز ایران از رسیدن به فینال تفنگ سه وضعیت مردان مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی بازماندند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا نمایندگان ایران به فینال تفنگ سه وضعیت مردان نرسیدند و کسب سهمیه در این ماده از دست رفت.

امیرمحمد نکونام با رکورد ۵۷۹.۲۴ در رده هجدهم، پوریا نوروزیان با رکورد ۵۷۸.۲۵ در رده بیست و یکم و مهیار صداقت با رکورد ۵۷۵.۲۴ در رده بیست و هفتم ایستادند و از فینال و کسب سهمیه المپیک بازماندند.

در این ماده ۴۴ تیرانداز حضور داشتند. در این مسابقات نفرات ذخیره نیز در کنار نفرات اصلی رتبه‌بندی می‌شوند.

چهارمی تیم تفنگ سه وضعیت مردان

تیم تفنگ سه وضعیت مردان با ترکیب پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام و مهیار صداقت نیز با رکورد ۱۷۳۲.۷۳ در رده چهارم ایستاد. در این بخش ۹ تیم رقابت کردند.

تیم ملی تیراندازی ایران ۱۳ نماینده در مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک دارد که تاکنون تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره و تیم میکس تفنگ بادی و تیم ملی تفنگ بادی زنان به مدال برنز رسیده اند. سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد. فاطمه امینی با قرارگیری در رده ششم تفنگ بادی سهمیه المپیک گرفت.

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا ۲۸ دی ادامه دارد و آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد.

تیراندازی ایران تاکنون سه سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده‌ است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.

انتهای پیام


 

http://www.abai.ir/News/1/72158
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی