يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا
رستمیان به فینال تپانچه بادی نرسید
در پایان مرحله دقت و سرعت تپانچه ۲۵متر مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی، هانیه رستمیان با کسب رتبه ۱۰ به فینال نرسید.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا مرحله سرعت تپانچه بادی ۲۵متر زنان، ایران در این ماده دو نماینده داشت که هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۹.۲۰ دهم شد و به فینال راه نیافت. همچنین گلنوش سبقت‌اللهی با امتیاز ۵۵۴.۱۴ در رده ۴۹ ایستاد. در این ماده ۵۰ تیرانداز حضور داشتند.

تیم ملی تیراندازی ایران ۱۳ نماینده در مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک دارد که تاکنون تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره و تیم میکس تفنگ بادی و تیم ملی تفنگ بادی زنان به مدال برنز رسیده اند. سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد. فاطمه امینی با قرارگیری در رده ششم تفنگ بادی سهمیه المپیک گرفت.

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا ۲۸ دی ادامه دارد و آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد.

تیراندازی ایران تاکنون سه سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده‌ است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72159
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی