يک شنبه 9 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و دوم دی 1402 ساعت 12:24
کد : 72161

شرکت در اردو

شرکت در اردو
با هزینه‌ی شخصی!

قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: در شرایطی خود را برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس آماده می‌کنم که با هزینه‌ی شخصی و بدون حمایت از جایی برای خود اردوهای تخصصی برگزار می‌کنم.

حامد امیری به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا ، با اشاره به حضورش در مسابقات بین المللی فزاع امارات برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: در شرایطی خود را برای شرکت در این مسابقات آماده می‌کنم که بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بدون این که از جایی حمایت شوم با هزینه‌ی شخصی خود و به صورت غیرمتمرکز اردو برگزار می‌کنم تا در کلاس F55 پرتاب وزنه که برای اولین بار در این کلاس شرکت خواهم کرد کسب سهمیه کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمرینات خود را زیر نظر مربی پیگیری می‌کنید یا خیر؟ گفت: مربی من بهمن رضایی است که متاسفانه به دلیل عمل جراحی هر دو پایش امکان حضور در تمرینات را ندارد و از آن زمان تاکنون و به تنهایی تمریناتم را به صورت صبح و بعدازظهر با برنامه تمرینی که بهمن رضایی می‌دهد، پیگیری می‌کنم تا در کلاس جدید بهترین عملکرد را در امارات داشته باشم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تصریح کرد: این اولین تورنمنت کسب سهمیه است و واقعا در کلاس جدید شرایط سختی برای کسب مدال طلا و سهمیه در پرتاب وزنه دارم. البته حریفانم را در این کلاس می‌شناسم و با توجه به تغییر رکوردها باید برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، تلاش خود را بیشتر کنم.

وی گفت: مسابقات بین المللی فزاع امارات از 19 بهمن آغاز می‌شود و تا 29 ادامه خواهد داشت که برای شرکت در این رقابت‌ها از آمادگی بسیار خوبی برخوردارم و تلاشم بر این است که در اولین تورنمنت سهمیه را کسب کنم.

قهرمان پارالمپیک توکیو در پاسخ به این پرسش که آیا تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک یا فدراسیون جانبازان و توانیابان قرار دارید یا خیر؟ افزود: متاسفانه بعد از هانگژو تحت حمایت هیچ ارگان خاصی نبودم و با هزینه‌ی شخصی و بدون مربی در جاهایی که گرمسیر است اردو برگزار می‌کنم تا به خاطر سردی هوا دچار آسیب دیدگی نشوم. در حال حاضر نیز قبل از اعزام به امارات در یک منطقه گرمسیری برای خود اردو تدارک دیدم تا با شبیه سازی مسابقات در بهترین شرایط خود را برای فزاع امارات آماده کنم.

امیری در پایان افزود: چون بدون حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان در این مسابقات شرکت می‌کنم تلاشم بر این است که در کلاس جدید بهترین عملکرد را داشته باشم و با رکوردشکنی کسب سهمیه پارالمپیک نیز داشته باشم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72161
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی