يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

بازیکن اردن:

بازیکن اردن:
تا آخرین دقیقه خواهیم جنگید
یازان العرب از بازیکنان اردن خواست برد برابر تاجیکستان را فراموش کنند و به فکر دیدار حساس با کره جنوبی در نیمه نهایی باشند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، اردن با برتری برابر تاجیکستان به عنوان اولین تیم راهی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

یازان العرب، مدافع تیم ملی فوتبال اردن درباره برد تاریخی اردن برابر تاجیکستان در جام ملت‌ها و رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برای نخستین‌بار افزود: خیلی هیجان زده هستیم که با راهیابی به مرحله نیمه نهایی تاریخ‌سازی کردیم. این دستاورد نتیجه تلاش، فداکاری و پایبندی ما به دستورات سرمربی است. ما از حمایت هواداران خود سپاسگزاریم و پیروزی مقابل تاجیکستان را جشن می‌گیریم.

اردن باید در دیدار نیمه نهایی به مصاف تیم ملی کره جنوبی برود و در واقع یک تیم از بین کره جنوبی و اردن در فینال جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت. این برد نه تنها به اردن اعتماد به نفس برای دیدار با کره را افزایش داد، بلکه این باور را برانگیخت که آن‌ها می‌توانند به فینال برسند.

بازیکن اردنی در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: امروز آغاز آماده‌سازی ما برای رسیدن به فینال است. خانواده سلطنتی بزرگ‌ترین حامی ما بوده‌اند و ما تا آخرین دقیقه به مبارزه ادامه خواهیم داد و همیشه آماده شاد کردن هواداران‌مان هستیم. البته سرمربی نقش مهمی در آرام کردن بازیکنان، ایجاد ذهنیت مناسب و کمک به فراموش کردن بازی قبلی مقابل عراق را داشت. وقتی به نیمه نهایی می‌رویم، باید تمرکز داشته باشیم. برای اولین‌بار است که به این مرحله رسیدیم و در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتیم و باید برد تاجیکستان را پشت سر بگذاریم و روی کار پیش رو تمرکز کنیم.

اردن و کره جنوبی در دور گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که اردنی‌ها در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف‌شان پیش بودند گل تساوی را دریافت کردند و آن دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در نهایت هر دو تیم در کنار بحرین به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا راه یافتند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72169
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی