يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

تیم والیبال بانوان

 تیم والیبال بانوان
سپاهان به یک قدمی فینال رسید
تیم والیبال بانوان سپاهان با برتری در دیدار نخست نیمه نهایی به یک قدمی فینال لیگ برتر والیبال بانوان رسید.

تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب نخستین دیدار مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، امروز (۳شنبه،۱۷ بهمن ماه) در سالن میثمی میزبان مهرسان بود که ستاره‌های سپاهان برای سومین بار در لیگ ۱۴۰۲ مهمان تهرانی را شکست داده و گام نخست پلی‌آف را مقتدرانه برداشت.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا طلایی‌ها در این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست نخست را به نام خود کردند. اما با عملکرد بهتر مهمان، برخلاف جبران امتیازات، ست دوم ۲۵ بر ۲۳ به حریف واگذار شد.

طلایی‌پوشان اصفهان در دو ست بعد دوباره به اوج برگشتند و با حساب ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شدند تا برنده این دیدار نان گیرند.

فریبا صادقی، سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا پس از پیروزی در گام نخست پلی‌آف، اظهار کرد: اولین مسابقه مرحله پلی‌آف را میزبان تیم مهرسان بودیم. دیدار نزدیک و پر رالی بود که به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. با توجه به برنامه‌ای که در تمرینات داشتیم و طبق شناختی که از مهرسان در دو بازی قبل داشتیم توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: امیدوارم در دور برگشت نیز بتوانیم با شرایط بهتر مقابل این تیم قرار بگیریم.

صادقی در خصوص داوری این دیدار نیز یادآور شد: چالش‌های ریزی در داوری بود، هر دو داور از تهران بودتد و ما در این مورد هیچ اعتراضی نداشتیم. خوب مدیریت کردند و در نتیجه تاثیری نداشت.

فاطمه حسنی، بازیکن سپاهان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: بازی فوق‌العاده انجام دادیم و به معنا واقعی تیم بودیم. اشتباهات یکدیگر را پوشش دادیم و از همینجا از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: از همین الان این بازی را فراموش شده در نظر می‌گیریم، بازی بعد به همین اندازه برای رسیدن به فینال مهم است. تمام تلاشمان را می‌کنیم و حتی مصمم‌تر خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، برنده دو بازی از سه بازی سپاهان-مهرسان راهی فینال خواهد شد که طلایی‌ها اکنون به یکی از بردها رسیده‌اند. دومین دیدار دو تیم نیز ۲شنبه، ۲۱ بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72180
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی