شنبه 8 ارديبهشت 1403

مدافع منچسترسیتی

مدافع منچسترسیتی
دوری یک‌ماهه گواردیول از سیتی
مدافع کروات منچسترسیتی به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا ، یوسکو گواردیول،مدافع منچسترسیتی ، دست کم سه هفته از میادین دور خواهد بود. این بازیکن در دیدار با کپنهاگن از ناحیه مچ پا آسیب دید و پپ گواردیولا حالا گران‌ترین مدافع تیمش را تا یک ماه در اختیار ندارد.

برناردو سیلوا و جک گریلیش هم دچار مصدومیت‌اند ولی مصدومیت آنها به اندازه گواردیول جدی نیست. هر دوی این بازیکنان در بازی رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن بازی کردند ولی گواردیول این دیدار را از دست داد. جک گریلیش نیز در دقیقه ۲۱ تعویض شد و برناردو سیلوا نیز در دقیقه ۷۸ از زمین بازی بیرون رفت.

سیتی این هفته دیدار دشواری برابر چلسی در لیگ برتر دارد و پپ گواردیولا برای عقب‌نماندن از کورس رقابت با لیورپول به ۳ امتیاز این بازی نیازمند است.

رکوردشکنی جواهر سیتی برابر کپنهاگن

هافبک منچسترسیتی در دیدار برابر نماینده دانمارک در لیگ قهرمانان بازی کرد و توانست گلزنی هم کند. فودن با ۲۳ سال و ۲۶۱ روز سن، جوان‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ شد که به رکورد ۵۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.

منچسترسیتی، قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان اروپاست و این فصل نیز تاکنون از هفت بازی‌ به هفت برد رسیده و امیدوار به صعود به جمع هشت تیم پایانی است.

انتهای پیام


 

http://www.abai.ir/News/1/72183
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی