شنبه 8 ارديبهشت 1403

اتحادیه جهانی

 اتحادیه جهانی
پایان تعلیق فدراسیون کشتی هند
اتحادیه جهانی کشتی، تعلیق فدراسیون کشتی هند را لغو کرد تا از این پس کشتی‌گیران این کشور با پرچم هند در مسابقات بین‌المللی حاضر شوند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی دوم شهریور امسال، فدراسیون هند را به دلیل بی‌توجهی به برگزاری انتخابات در موعد مقرر، تعلیق کرد اما با گذشت نزدیک به ۶ ماه، این تعلیق را لغو کرد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد در صورتی که فدراسیون کشتی هند به موارد زیر عمل نکند، این تعلیق بار دیگر اجرایی خواهد شد.

فدراسیون کشتی هند باید مجدداً انتخابات کمیسیون ورزشکاران خود را حداکثر تا یک ژوییه برگزار کند.

فدراسیون کشتی هند باید فوراً تضمین‌های کتبی به UWW ارائه دهد که همه کشتی‌گیران هند بدون هیچ‌گونه تبعیض در همه رویدادهای داخلی و خارجی شرکت کنند. این عدم تبعیض شامل سه ورزشکار می‌شود که نسبت به تخلفات رییس سابق فدراسیون کشتی هند اعتراض کردند.

اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرده به صورت مستمر با کشتی گیران در ارتباط است.

اتحادیه جهانی اعلام کرد با رفع تعلیق فدراسیون کشتی هند، کشتی گیران هندی از این پس می‌توانند با پرچم کشور خود در مسابقات بین‌المللی حاضر شوند.

به گزارش ایسنا، باجرانگ پونیا دارنده مدال‌های برنز المپیک توکیو، نقره و برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی به همراه ۲ کشتی‌گیر تیم زنان هند (مالیک نفر سوم المپیک ریو و وینش فوگات دارنده دو برنز جهان) از جمله چهره‌های مطرح کشتی هند بودند که با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار دستگیری و مجازات رییس فدراسیون کشتی این کشور به جرم تجاوز به ۷ زن کشتی‌گیر از جمله یک خردسال شده‌ بودند که در نهایت به برکناری و محاکمه این فرد منجر شد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72184
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی