شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاريخ:دوازدهم اسفند 1402 ساعت 14:37
کد : 72197

یزدانی:

یزدانی:
از مربیان خواستم من را بیرون بکشند
دارنده ۲ مدال نقره جهان، تاکید کرد: قطعا هر کشتی‌گیری که لایق‌تر باشد در نهایت عازم مسابقات المپیک خواهد شد.

امیرمحمد یزدانی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره عملکرد خود در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: خداراشکر در دیدار فینال توانستم نماینده هندوستان را شکست بدهم. با وجودی که کشتی‌گیر هندی حریف پرقدرتی بود اما ضعف تکنیکی داشت و توانستم او را از پیش‌رو بردارم.

او درباره شکست خود در این رقابت‌ها نیز گفت: متأسفانه آنفلوآنزا داشتم و چند روزی که در اردو بودم مجبور به مصرف آنتی‌بیوتیک و سرم شدم. حتی پدرم برای این که جویای حالم شود از فاصله دور به دیدارم آمد. روز مسابقه هم گمان می‌کردم که خوب شده‌ام اما این‌طور نشد و در زمان مبارزه شرایط خوبی نداشتم. حتی در حین کشتی نیز از مربی‌ام خواستم که من را بیرون بکشد اما شرایط به گونه‌ای نبود که کشتی را متوقف کنم و دست از مبارزه بکشم.

وی درباره برنامه خود برای حضور در المپیک پس از تغییر وزن، گفت: من تغییر وزنم را مطابق با وزن‌های رسمی المپیک انجام دادم اما نظر کادر فنی تیم ملی در این‌باره مهم است. برای وزن ۷۴ کیلو برنامه‌های بلند مدت دارم. این وزن المپیکی است و مدعیان بسیاری در سراسر جهان دارد.

یزدانی تصریح کرد: کشتی‌گیران بسیار خوبی در ایران و خارج از کشور در این وزن رقابت می‌کنند و برای من کشتی گرفتن در کنار آن‌ها افتخار است. در نهایت چه در مسابقات جهانی و چه در المپیک هر کشتی‌گیری که لایق‌تر است به روی تشک خواهد رفت.

دارنده ۲ مدال نقره جهان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در مسابقات جهانی وزن‌های غیرالمپیکی دارد یا خیر؟ گفت: مسابقات جهانی وزن‌های غیر المپیکی در آبان‌ برگزار خواهد شد و حدود هفت ماه تا آن موقع زمان دارم. با توجه به این که وزن‌های مسابقات جهانی با المپیک تفاوت دارد اگر بتوانم وزنم را حفظ کنم که البته کار دشواری است در این رقابت‌ها شرکت خواهم کرد اما تصمیم نهایی با کادر فنی تیم ملی است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در این مورد سرمربی و کادر فنی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد کرد. بالاخره روش انتخابی مشخص است و براساس آن برای انتخاب نفرات تصمیم گرفته خواهد شد.

انتهای پیام


 

http://www.abai.ir/News/1/72197
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی