جمعه 28 ارديبهشت 1403

تیم ملی گلبال مردان

تیم ملی گلبال مردان
به پارالمپیک پاریس اعزام می‌شود؟
تیم ملی گلبال مردان در حالی بعد از کسب سهمیه پارالمپیک اردوهای خود را بدون وقفه پیگیری می‌کند که هنوز تکلیف این رشته برای شرکت در پارالمپیک پاریس مشخص نیست.

بهمن دوستی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شدیم و از آن زمان تاکنون براساس برنامه‌ریزی انجام شده 6 مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و در یک تورنمنت برون مرزی در برلین آلمان شرکت کردیم. تا زمان اعزام 5 مرحله اردوی دیگر نیز پیش بینی شده که البته هنوز وضعیت ما از سوی کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس مشخص نیست و همچنان منتظر هستیم تا ببینیم به پاریس اعزام می‌شویم یا خیر.

وی گفت: درست است هنوز وضعیت تیم ملی گلبال مردان برای اعزام به پاریس مشخص نیست اما طبق برنامه کارهای آماده سازی تیم را پیش می‌بریم و هدفمان حضور در پارالمپیک پاریس است، البته فدراسیون تا امروز برای برگزاری اردوها هزینه زیادی انجام داده که امیدوارم این اعزام بعد از 12 سال دوری از بازی های پارالمپیک محقق شود.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان خاطرنشان کرد: کمیته ملی پارالمپیک حتی سال گذشته به میزبان برای حضور این تیم در پارالمپیک پاریس اعلام آمادگی کرد و اگر شرایط اعزام این تیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک فراهم نشود وجهه خوبی برای ایران نخواهد داشت.

http://www.abai.ir/News/1/72262
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی