شنبه 8 ارديبهشت 1403

اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر

اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر
برای درمان بانوی ملی پوش دوچرخه‌سوار
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اعلام کرد که این جمعیت آمادگی دارد تا خدمات درمانی لازم را به «آریانا بیرانوند» ملی پوش دوچرخه سواری بانوان کشورمان که به علت نشت گاز در منزل دچار سوختگی شدید شده، ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا و بنابر اعلام جمعیت هلال احمر، آریانا بیرانوند دختر دوچرخه سوار مدال آور لرستانی تیم ملی کشورمان به علت نشت گاز در منزل در شهر خرم آباد دچار سوختگی شدید شده و در بیمارستان بستری شده است.

در همین رابطه دکتر پیمان نامدار - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: پیرو دستور و پیگیری ویژه دکتر کولیوند ریاست محترم جمعیت هلال احمر، این جمعیت آمادگی کامل دارد تا در روند درمان خانم آریانا بیرانوند ملی پوش دوچرخه سواری بانوان کشورمان مشارکت داشته باشد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات درمانی به ملی‌پوش دوچرخه‌سواری بانوان کشورمان اضافه کرد: با توجه به پتانسیل خوبی مانند بیمارستان نورافشار که در جمعیت هلال احمر وجود دارد اعلام کردیم که بتوانیم با ارایه خدمات درمانی لازم به ملی‌پوش کشورمان، به وظیفه انسانی خود عمل کنیم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72202
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی