دو شنبه 10 ارديبهشت 1403
تاريخ:يازدهم دی 1399 ساعت 13:52
کد : 20209

برترین های مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور معرفی شدند

برترین های مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور معرفی شدند

برترین های مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور معرفی شدند
برترین های مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور معرفی شدند



رقابتهای تیراندازی آنلاین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور 108 ورزشکار از 7 کشور جهان به میزبانی نمادین کشور سنگاپور با معرفی نفرات برتر برگزار شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها از صبح امروز در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که در رشته تفنگ بادی آقایان، نماینده کشور استرالیا به مقام قهرمانی دست بافت، امیر سیاوش ذوالفقاریان تیرانداز ارزنده کشورمان دوم و دیگر نماینده استرالیا سوم شد. در این ماده حسین باقری، مهیار صداقت، پوریا نورویان و امیر محمد نکونام به ترتیب در جایگاه های چهارم، پنجم، ششم و نهم قرار گرفتند.
در بخش تفنگ بادی بانوان، نماینده کشور سنگاپور اول شد. نجمه خدمتی تیرانداز شایسته کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و دیگر نماینده سنگاپور سوم شد. در این ماده آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده به ترتیب مقام های ششم و سیزدهم را کسب کردند.
در بخش تپانچه بادی بانوان، نمایندگان کشور تایلند اول و دوم شدند و تیرانداز سنگاپوری در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده زینب طوماری و هانیه رستمیان با مقام های پنجم و چهاردهم به کار خود پایان دادند.
در پایان بخش تپانچه بادی آقایان نیز، محمد رسول عفتی تیرانداز ارزنده کشورمان به عنوان قهرمان این رقابتها شناخته شد، جواد فروغی دیگر نماینده ایران دوم شد و نماینده کشور ویتنام در جایگاه سوم ایستاد. در این ماده وحید گل خندان، ابراهیم برخورداری، سجاد پورحسینی و عرفان صلواتی به ترتیب در جایگاه های ششم، دوازدهم، هفدهم و نوزدهم قرار گرفتند.
مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی سنگاپور در رشته های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور 108 ورزشکار از 7 کشور دنیا به صورت آنلاین برگزار شد.


منبع اصلی سایت irissf. Ir

http://www.abai.ir/News/1/20209
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی