جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاريخ:چهاردهم بهمن 1399 ساعت 17:14
کد : 50287

رشته ورزش چندگانه جت اسکی به خانواده جت اسکی ملحق شد

رشته ورزش چندگانه جت اسکی به خانواده جت اسکی ملحق شد

رشته ورزش چندگانه جت اسکی به خانواده جت اسکی ملحق شد
رشته ورزش چندگانه جت اسکی به خانواده جت اسکی ملحق شد
رشته ورزش چندگانه جت اسکی به خانواده جت اسکی ملحق شد


به گزارش روابط عمومی انجمن : رشته ورزش چندگانه جت اسکی است که تلفیقی از قدرت فیزیکی، انعطاف، چالاکی، قدرت، تمرکز ذهن، هماهنگی، انعطاف، نیرو ، تعادل و کنترل جزء به جزء اندام های بدن را نیازمند است.

رشته ورزش چندگانه جت اسکی یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام چند مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، جت اسکی سواری ، K 38 ( امداد با جت اسکی ) و دو با موانع در ساحل هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.

تنوع بالای برنامه های رشته ورزش چندگانه جت اسکی باعث می شود ورزشکار هر روز با یک چالش جدید رو به رو میشوند.. در ورزش چندگانه جت اسکی ۷۰ درصد از تمامی ورزش ها پایه به شما آموزش داده می شود که در زندگی روزانه و هم در ورزشکارانی که به صورت حرفه ای رشته جت اسکی را دنبال می کنند نقش موثری را ایفا می کند.

رشته ورزش چندگانه جت اسکی این امکان را به همه افراد می دهد که با هر توان بدنی بتوانند آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند ؛ نه تنها با محبوبیت خود بلکه با ارائه تعریف نوینی که از آمادگی جسمانی دارد .

رشته ورزش چندگانه جت اسکی هدفدار و محبوبیت روزافزودن خود به نظر می رسد برای سال ها سلطان ورزش های دریایی باقی بماند. مسابقات جت اسکی سواری ، شنا در آب ، دویدن با موانع (چالش های مختلف فیزیکی در قالب موانع عبوری) ، و امداد K 38 در طول مسابقه ورزش چند گانه جت اسکی ورزشگاران آزمونی از تست استقامت، قدرت، سرعت ، مهارت ، چابکی را طی می نمایند.

رشته ورزش چند گانه جت اسکی قابلیت استفاده عموم مردم با هر نوع قوای جسمانی دارد این رشته ورزش برای استفاده گروههای سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، میانسالان ، بزرگسالان و کهنسالان می باشد.

رشته ورزشی چند گانه جت اسکی طی مصوبه شماره ۱۲۲۶۲/۳/ص مورخ ۱۶/۵/۱۳۹۶ وزارت ورزش و جوانان زیر مجموعه رشته جت اسکی و جت بُت قرار کرفته است.

http://www.abai.ir/News/1/50287
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی