شنبه 8 ارديبهشت 1403
گناوه میزبان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شد

گناوه میزبان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شد

گناوه میزبان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شد
گناوه میزبان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شد

گناوه آبا به نقل از ایرنا - رئیس کمیته والیبال ساحلی بندرگناوه گفت: تیم والیبال دریادلان این شهرستان ، میزبان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور شد.

منصور لیراوی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اساس اعلام کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، رقابت‌های دور رفت لیگ برتر در چهار هفته برگزار می‌شود که اولین هفته آن به مدت سه روز از ۱۸ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در شهرستان گناوه آغاز خواهد شد.

وی که سمت مربی نماینده گناوه را برعهده دارد، اظهارکرد: در این دور از رقابت ها ۱۲ تیم شامل شهرداری کلاچای، منطقه آزاد چابهار، گلساپوش یزد، سروقامتان بابل، توپکا بابلسر، پیکان بندر دیر، دریادلان گناوه، رعد پدافند تهران، موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، وارنا شهر باران و هورسان رامسر حضور دارند.

لیراوی گفت: تیم والیبال ساحلی دریادلان گناوه طبق برنامه اعلام شده در اولین دیدار خود به مصاف پیکان بندر دیر بوشهر در مجتمع ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان خواهد رفت.

رئیس کمیته والیبال ساحلی گناوه افزود: در این روز همچنین منطقه آزاد چابهار و وارنای شهر باران ، گلساپوش یزد با ساوانا بهشهر، توپکا بابلسر و رعدپدافند تهران ، سروقامتان بابل با موج سواران نوشهر و شهرداری کلاچای و هورسان رامسر با هم دیدار می‌کنند.

وی یادآورشد: هفته دوم این رقابت‌ها از ۲۵ تا ۲۷ فروردین به میزبانی بوشهر ، هفته سوم در چابهار از یکم تا سوم اردیبهشت و هفته چهارم به میزبانی یزد از هشتم تا دهم اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

http://www.abai.ir/News/1/60603
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی