يک شنبه 9 ارديبهشت 1403
تاريخ:هشتم خرداد 1400 ساعت 12:52
کد : 60742

سرمربی صنعت‌نفت آبادان هم به داوری انتقاد کرد

به گزارش آبا سید سیروس پورموسوی به داوری انتقاد کرد

به گزارش آبا سید سیروس پورموسوی به داوری انتقاد کرد
سرمربی صنعت‌نفت آبادان هم به داوری انتقاد کرد
سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در این دیدار به دلیل اشتباهات داوری از کسب سه امتیاز محروم شدیم.
به گزارش آبا به نقل از ایرنا سید سیروس پورموسوی دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران گفت: بازی خیلی خوبی برابر تیم مدعی استقلال انجام دادیم ولی داور اجازه پیروزی را به ما نداد.
وی افزود: بازیکن نفت در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد و حتی خود داور به بازیکن گفت این صحنه پنالتی بود ولی جای تعجب دارد که چرا اعلام پنالتی نکرد.
سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: در نیمه دوم ما ۱۰ نفره شدیم و طبیعی بود استقلال بر روی دروازه ما فشار بیاورد و در دقایق پایانی نیز روی یک اشتباه گل را پذیرفتیم.

پورموسوی با انتقاد از توهین برخی هواداران آبادانی در پایان این دیدار گفت: متاسفانه تعدادی از تماشاگران که از روی دیوارهای مجاور ورزشگاه بازی را تماشا می‌کردند اقدام به توهین به من کردند درحالی که تنها مربی خوزستانی با بالاترین مدرک مربیگری هستم.
وی افزود: وقتی بازیکن در دقیقه پایانی اشتباه می‌کند چرا سرمربی باید مورد توهین قرار گیرد؟ هفته ششم و حتی در نیم فصل دوم پیشنهاد داشتم اما ماندم تا تیم نتیجه بگیرد.
پورموسوی بیان کرد:خیلی موقعیت داشتیم ولی به گل نرسیدیم، چرا باید من مورد توهین قرار بگیرم، اگر دروازه‌بان استقلال روز خوبی نداشت ما سه امتیاز را کسب می‌کردیم و هوادار توهین نمی‌کرد.
وی اظهار داشت: این بازی را برای استقلال درآوردند، دستهایی پشت پرده هست تا ما به نتیجه نرسیم، هفت هفته دیگر در آبادان خواهم بود و هواداران خواهند دید چه خدمتی به تیم کردم.
وی بیان کرد: ۲ بار استعفا دادم و اگر عملکردم بد بود باشگاه با آن موافقت می‌کرد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب در دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر با یک گل برابر میهمانش استقلال تهران با یک گل شکست خورد.



http://www.abai.ir/News/1/60742
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی