شنبه 15 ارديبهشت 1403
تاريخ:دوازدهم خرداد 1400 ساعت 15:16
کد : 60759

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریفش به برتری رسید

تیم فوتسال بانوان ملی

تیم فوتسال بانوان ملی
تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر حریفش به برتری رسید
تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته ششم و پایانی مرحله فینال رقابت های لیگ برتر کشور، برابر حریفش به برتری رسید.
به گزارش آبا به نقل از ایرنا تیم ملی حفاری چهارشنبه در هفته ششم مرحله فینال رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در اهواز میزبان تیم سایپا بود که با نتیجه سه بر ۲ پیروز این میدان شد.
سارا افرازی (۲ گل) و مهسا کمالی در این دیدار برای ملی حفاری گلزنی کردند همچنین مارال ترکمان و مهسا علی مدد گل های تیم سایپا را به ثمر رساندند.
در ابتدای بازی، بازیکنان ملی حفاری توپ و میدان را در اختیار گرفتند و اولین گل بازی را به ثمر رساندند اما طولی نکشید که تیم سایپا گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند.
در ادامه باز هم تیم ملی حفاری به شدت حملات خود اضافه کرد و برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد. همچنین در ابتدای نیمه دوم بازی با زدن یک گل دیگر اختلاف را به ۲ گل رساند.

تیم سایپا که برای قهرمانی تلاش می گرد و نمی خواست بازنده این دیدار باشد با ارائه بازی پاورپلی یکی از گل های خورده را جبران و اختلاف را به حداقل رساند اما این موضوع ثمری نداشت و در نهایت تیم سایپا با باخت در این دیدار به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان با برتری مقابل هیات خراسان رضوی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
منیژه زیبا سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امروز بچه های ما بسیار خوب بازی کرده و از جان مایه گذاشتند که جا دارد به همه آنها خسته نباشید بگویم.
وی افزود: در این دوره از مسابقات فراز و نشیب های بسیاری داشتیم اما خوشحالم که توانستیم رقابت های امسال را با برد به پایان برسانیم.
سرپرست تیم ملی حفاری گفت: تیم سایپا از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و در صورت پیروزی در این بازی شانس قهرمانی داشت اما عملکرد خوب بازیکنان ما باعث شد که پیروز میدان شویم.
تیم ملی حفاری که فصل گذشته عنوان سوم رقابت ها را به خود اختصاص داد در این فصل به عنوان چهارمی مسابقات بسنده کرد.



http://www.abai.ir/News/1/60759
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی