دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
سرمربی والیبال ایتالیا: تغییر سبک بازی ایران ما را دچار مشکل کرد

سرمربی والیبال ایتالیا:

سرمربی والیبال ایتالیا:
تغییر سبک بازی ایران ما را دچار مشکل کرد
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تغییر سبک بازی تیم ایران از ست سوم، ما را دچار مشکل کرد اما توانستیم راهی برای حل آن پیدا کنیم.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، تیم ملی ایتالیا در چهارمین بازی خود در المپیک توکیو با نتیجه سه بر یک ایران را شکست داد و صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قطعی کرد.

جیانلورنزو بلنجینی پس از پایان این بازی اظهار داشت: دیدار بسیار سختی مقابل ایران داشتیم. در ست اول و دوم با وجود سختی بازی، شرایط برای ما بهتر جلو رفت اما در ست سوم به مشکل خوردیم چون سبک بازی ایران تغییر کرد.

وی گفت: سعید معروف بازی سرعتی دارد اما سبک بازی جواد کریمی با او فرق می کند و این موضوع من را دچار چالش کرد. سعی کردم راه حلی پیدا کنم و در نهایت توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا خاطرنشان کرد: پیش‌بینی در مورد نتیجه این گروه غیرممکن است چون هر اتفاقی می‌تواند بیافتد. در این تورنمنت نتایجی می بینیم که شاید باورش برای همه سخت باشد. پس باید هر احتمالی را بدهیم.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

نتایج و برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

ایران ۳ - لهستان ۲ (۱۸-۲۵/ ۲۵-۲۲/ ۲۵-۲۲/ ۲۲-۲۵/ ۲۳-۲۱)

ایران ۳ - ونزوئلا صفر (۲۵-۱۷/ ۲۵-۲۰/ ۲۵-۱۸)

ایران صفر - کانادا ۳ (۱۶-۲۵/ ۲۰-۲۵/ ۲۲-۲۵)

ایران - ایتالیا (۲۸-۳۰/ ۲۱-۲۵/ ۲۵-۲۱/ ۲۱-۲۵)

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ژاپن

http://www.abai.ir/News/1/60924
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی