يک شنبه 9 ارديبهشت 1403
پیروزی در انتخابی، شرط حضور در ترکیب تیم ملی سابر

پیروزی در انتخابی،

پیروزی در انتخابی،
شرط حضور در ترکیب تیم ملی سابر

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ترکیب تیم ملی پس از برگزاری مسابقه انتخابی مشخص می‌شود و این طور نیست که از الان کسی انتخاب شده باشد.

امین قربانی به گزارش آبا به نقل از ایسنا درباره این که با نبود مجتبی عابدینی و تغییرات در ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر، نفرات سوم و چهارم تیم را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ تاکید کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی سابر مردان از ۱۴ تا ۲۲ آذر برگزار می‌شود. ما مشورت‌های لازم را با آقای فخری مدیر فنی تیم ملی سابر در مورد برگزاری اردوها و نحوه انتخابی انجام دادیم و در این اردو از ملی‌پوشان تست آمادگی جسمانی خواهیم گرفت. در این اردو علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر حضور دارند. هم‌چنین از نفرات رده جوانان هم دعوت می‌کنیم که چند جلسه با تیم بزرگسالان تمرین داشته باشند تا تجربه خوبی برای‌شان باشد.

او ادامه داد: برنامه ما برای انتخاب ترکیب تیم جهت حضور در جام جهانی گرجستان این است که در اردوهای بعدی مسابقه انتخابی برگزار می‌کنیم و تمام نفرات موظف هستند که در این انتخابی شرکت کنند. افرادی برای اعزام انتخاب می‌شوند که بتوانند پیروز این مسابقه انتخابی باشند و این‌طور نیست که از الان نفرات اول تا چهارم تیم مشخص شده باشند.

قربانی در پاسخ به این پرسش که با آغاز اردو چه کسی به او کمک می‌کند؟ گفت: رضا پیکر آرا کمک من در اردوهای تیم ملی است.

http://www.abai.ir/News/1/61120
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی