جمعه 14 ارديبهشت 1403
احتمال تعویق رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا وجود دارد

احتمال تعویق رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا وجود دارد

احتمال تعویق رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا وجود دارد
احتمال تعویق رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا وجود دارد
نایب رییس زنان فدراسیون کشتی گفت: قرار بود که مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا اردیبهشت در قرقیزستان برگزار شود اما به دلیل بحران کرونا به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد.
فاطمه درخشانی اظهار داشت: قرار بود ملی‌پوشان اردیبهشت امسال به مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا در قرقیزستان اعزام شوند اما به احتمال زیاد به دلیل بحران کرونا این مسابقات به تعویق می‌افتد و در اواخر تابستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین زمان دقیق مسابقات قهرمانی جهان نیز مشخص نشده است. بحران کرونا تاریخ برپایی این رقابت‌ها را تغییر داده است. اکنون برپایی مسابقات کسب سهمیه المپیک اهمیت زیادی دارد و برگزاری باقی فعالیت‌ها به صورت گسترده منوط به بحران کروناست.
نایب رییس فدراسیون کشتی عنوان کرد: با توجه به امکان تعویق مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بحران کرونا، فعلا اردوهای تیم ملی کشتی آلیش را به تعویق انداختیم. رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور سال گذشته برگزار شد، اما همانطور که پیش از این اعلام کردیم برپایی مسابقات کشتی کلاسیک قهرمانی کشور به دلیل نداشتن مسابقات برون مرزی منوط به بحران کروناست.
وی یادآور شد: برنامه دیگر فدراسیون برای برگزاری استعدادیابی و مسابقات لیگ برتر است. باید ببینیم که شرایط کرونا چگونه پیش می‌رود تا بتوانیم این رویدادها را برپا کنیم. پیش از این هم زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر آلیش را مشخص نکرده بودیم و اکنون باید منتظر بهتر شدن شرایط کرونا باشیم.

http://www.abai.ir/News/1/60683
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی