شنبه 29 ارديبهشت 1403
تاريخ:پانزدهم تير 1400 ساعت 15:04
کد : 60861

آکادمی ووشو توسعه می‌یابد

آکادمی ووشو

آکادمی ووشو
توسعه می‌یابد
مراسم کلنگ‌زنی پروژه توسعه آکادمی ملی ووشو با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا؛ کلنگ‌زنی پروژه توسعه آکادمی ملی ووشو صبح امروز برگزار شد. در این مراسم مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، طاهری بازرس کل وزارت ورزش، همدانی معاون شرکت توسعه، تجهیز کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جمعی از اعضای خانواده ووشو حضور داشتند.

علی‌نژاد در این مراسم گفت: یازده سال پیش یعنی ۱۲ اردیبهشت ۸۹ و در روز معلم ساختمان و آکادمی فعلی را افتتاح کردیم و انصافاً ساخت این آکادمی کمک زیادی به اتفاقات بعدی در مسیر موفقیت ووشو کرد. یکی از دغدغه‌هایی که داشتیم، بحث توسعه این بنا بود. در جریان اردو برای بازی‌های جاکارتا درخواست ملی‌پوشان از وزیر ورزش این بود که زمینی اختصاص داده شود تا آکادمی بزرگ شود. از زمانی که معاونت قهرمانی وزارت ورزش را تحویل گرفتم، به دنبال عملی شدن این موضوع بودم تا زمین اختصاصی و منابع مربوطه محقق و در اختیار فدراسیون گذاشته شود و این کار با تلاش زیادی صورت گرفت.
وی افزود: ۴۸۰ متر مربع در اختیار قرار گرفته و مجموع بنا نیز ۱۵۰۰ متر خواهد بود. البته با سالن که ۱۸۰۰ متر است، جمعاً به ۳۳۰۰ متر ارتقا پیدا می‌کند. ما با صحبت‌هایی که با امیر صدیقی رئیس فدراسیون داشتیم، هدف‌گذاری کردیم که با این اقدام، نیازهای آینده فدراسیون نیز برآورده شود و دغدغه برگزاری اردوها و مسابقات وجود نداشته باشد. بخشی از منابع مورد نیاز تامین اعتبار شده و در سال جاری کمک بیشتری به این پروژه خواهد شد..

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: براساس اعلام رئیس فدراسیون ووشو، ساخت این پروژه یک ساله خواهد بود. با توجه به اضافه شدن کوراش، از فدراسیون ووشو انتظار داریم که در بازی‌های آسیایی نقش پررنگی در مدال‌آوری و در سبد طلایی کاروان ایران داشته باشد. لازمه رسیدن به این هدف برنامه ریزی است. خوشبختانه شرایط خوب است. ما هم کمک می‌کنیم تا پروژه استارت بخورد تا مراحل آماده‌سازی انجام شود.



http://www.abai.ir/News/1/60861
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی