پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
کاتای تیمی زنان برنز گرفت؛ کومیته تیمی دست خالی ماند

کاراته قهرمانی آسیا

کاراته قهرمانی آسیا
کاتای تیمی زنان برنز گرفت؛ کومیته تیمی دست خالی ماند
آخرین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با کسب مدال برنز کاتای تیمی زنان ایران آغاز شد. کومیته تیمی زنان هم در ادامه عملکرد ضعیف خود از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا؛ مسابقات کاراته قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در ۲ بخش کاتا و کومیته از روز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفته‌اند. این پیکارها امروز به اتمام می‌رسد.

در رقابت‌های نوبت صبح امروز چهارشنبه، کاتای تیمی زنان ایران (نجمه قاضی زاده، الناز تقی پور و شادی جعفرزاده) در دیدار رده‌بندی با پشت سرگذاشتن قزاقستان به مدال برنز رسید.

سپس نوبت به کومیته تیمی زنان ایران رسید که در رقابت رده‌بندی با تیم میزبان مصاف دهد. شاگردان «فرخناز ارباب» که در این مسابقات عملکرد خوبی نداشتند در این دیدار هم با حساب دو بر صفر شکست خورده و دست خالی مسابقات را ترک کردند.

در این دیدار فاطمه سعادتی در بازی نخست با نتیجه ۲ بر صفر و معصومه محسنیان در بازی دوم با نتیجه ۸ بر ۴ از حریفان شکست خوردند.

از ساعتی دیگر کومیته تیمی مردان، کاتای تیمی مردان، علی مسکینی، ذبیح‌الله‌ پورشیب، صالح اباذری و مبینا حیدری برای کسب مدال طلا روی تاتامی می‌روند.


 

http://www.abai.ir/News/1/61149
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی