پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و دوم خرداد 1400 ساعت 13:07
کد : 60778

مونت: از کواچیچ پرسیدم که آیا می‌توانم پیراهن «مودریچ» را از او بگیرم؟

مونت: از کواچیچ پرسیدم

مونت: از کواچیچ پرسیدم
آیا می‌توانم پیراهن «مودریچ» را از او بگیرم؟
 هافبک تیم فوتبال چلسی گفت: «لوکا مودریچ» الگوی فوتبالی من بود و من دوست داشتم پیراهن او را بگیرم و به همین دلیل از هم‌تیمی کروات خود پرسیدم که آیا می توانم این کار را انجام دهم.
به گزارش آبا به نقل از  ایرنا و به نقل از گل، تیم ملی فوتبال انگلیس در اولین دیدار خود در مسابقات یورو ۲۰۲۰ به مصاف کرواسی می‌رود و «میسون مونت» بار دیگر مقابل الگوی خود، «لوکا مودریچ» قرار می‌گیرد.
این هافبک جوان انگلیسی یکی از بازیکنان تاثیرگذار دیدار چلسی و رئال‌مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود و توانست با پیروزی تیمش مقابل کهکشانی‌ها به فینال این رقابت‌ها برسد. مونت بعد از بازی با رئال، پیراهن خود را با مودریچ تعویض کرد و به یکی از آرزوهایش رسید.

او در این خصوص به خبرنگاران از پارک سنت جورج گفت: پیراهن مودریچ را در کنار چند پیراهن دیگر در خانه نگه داشتم. نگه داشتن پیراهن‌های خاص در خانه‌ام همیشه حس خوبی به من می‌دهد. من قبل از بازی با «متئو کواچیچ» صحبت کردم و پرسیدم که آیا می توانم از مودریچ درخواست پیراهن کنم؟ من موفق شدم که بعد از بازی رفت پیراهنش را بگیرم و او در بازی برگشت از من پیراهن خواست چرا که در بازی اول پیراهنم را به مودریچ نداده بودم.

مونت: از کواچیچ پرسیدم که آیا می‌توانم پیراهن «مودریچ» را از او بگیرم؟

مونت ادامه داد: مودریچ در آن بازی پیش من آمد و پیراهنم را گرفت و برای من در بازی‌های بعدی آرزوی موفقیت کرد. صحبت کردن با او عالی بود و اینکه او از من خواست تا پیراهنم را بدهم، من را احساساتی کرد.

وی افزود: مودریچ همیشه الگوی من بود. زمانی که او در تاتنهام بازی می‌کرد، بازی‌های او را با دقت می دیدم. بازی مقابل او برای من عجیب بود زیرا خیلی بازی‌های او را می‌دیدم و حرکات او برای من قابل‌ پیش‌بینی بود. تجربه بازی مقابل مودریچ به شما کمک می کند زیرا شما می خواهید در بازی های بزرگ حضور داشته باشید و بیشتر یاد بگیرید تا مقابل فشار و استرس بازی خود را کنترل کنید. من تجربه بسیار زیادی در آن دو بازی بدست آوردم.

تیم فوتبال چلسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و توانست با یک گل این تیم را شکست دهد.


 

http://www.abai.ir/News/1/60778
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی