جمعه 28 ارديبهشت 1403
تاريخ:چهاردهم فروردين 1400 ساعت 15:44
کد : 60629

تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی‌های توکیو

تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی‌های توکیو

تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی‌های توکیو
تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی‌های توکیو
به گفته دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک نتیجه رایزنی‌های انجام شده با نمایندگان مجلس در رابطه با بودجه مصوب این کمیته برای سال آینده منجر به افزایش اعتبار سال ۱۴۰۰ برای بازی های توکیو شده است.

محمد تابع در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه در لایحه ابتدایی بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۷۱ میلیارد تومان برای کمیته ملی پارالمپیک در نظر گرفته شده بود، گفت: با توجه به برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو این مبلغ نمی توانست پاسخگوی کامل نیازهای مالی کمیته به خصوص برای اعزام کاروان باشد. به همین دلیل نسبت به بودجه پیشنهادی معترض شده و افزایش اعتبارات با تخصیص بودجه ای ویژه برای بازی های توکیو را خواستار شدیم.

وی تصریح کرد: طی ماه های گذشته موضوع را از طریق رایزنی های متوالی با نمایندگان مجلس به طور جدی پیگیری کردیم. نتیجه هم قول مساعدی بود که برای افزایش اعتبار ۱۴۰۰ کمیته ملی پارالمپیک داده شد.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: هنوز لایحه بودجه ابلاغ نشده که از رقم جدید در نظر گرفته برای کمیته ملی پارالمپیک مطلع شویم اما اینگونه که خبردار شدیم که همچون کمیته ملی المپیک برای ما هم تخصیص ویژه برای بازی های ۲۰۲۰ لحاظ شده است.

تابع در مورد رقم مصوب برای بازی های پارالمپیک گفت: ابلاغ و اطلاع رسانی دقیقی به کمیته ملی پارالمپیک نشده است اما در جریان رایزنی و پیگیری انجام شده از نهایی شدن رقمی حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان برای کمیته ملی پارالمپیک مطلع شدیم. البته تا زمان ابلاغ لایحه بودجه نمی توان هیچ حساب دقیقی روی این رقم داشت اما در صورت مصوب و ابلاغ می تواند کمک خوبی برای ما در سال برگزاری بازی های المپیک باشد.

http://www.abai.ir/News/1/60629
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی